Bet365 Poker

Sedan starten 1974 har vi haft ögonen på Bet365 och följt dem under deras resa. Idag har de betydligt mer i utbudet än när de startade, vilket gynnar alla möjliga spelare. Det passar spelare oavsett insatsnivå och spelnivå – alla från nybörjare till high rollers är varmt välkomna!

Sedan pokern kom till Bet365 har vi varit flitiga besökare för att spana in läget lite. Vi kan säga nu, efter många år, att det utvecklats en hel del till det bättre. Det är nu mycket lättare att hitta, en snyggare design och passar betydligt fler typer av spelare. Vi får ett intryck av att det finns en plats för varje spelare, oavsett vad den är intresserad av.

Många möjligheter

En snabb titt ser vi att det verkar finnas både höga och låga insatser vilket vi verkligen uppskattar. Det är inte alltid man vill satsa så högt bara för att spela och ibland vill man ju ha mycket spel för lite pengar. Med låga inköp får man fler chanser att vara med och spela, vilket ju är vad som behövs för att man ska bli bättre. Likaså vill iallafall vi spela lite stort ibland och då passar det ju med högre insatser.

Vi uppskattar också lite belöningar om vi är lojala och spelar mycket på samma site. Om du håller med så kan det vara värt att kika in på Bet365 Poker för att se om det har något roligt erbjudande. Hitintills har de haft några erbjudande då och då, som gett oss gamla spelare lite extra nöje. Detta uppskattar vi verkligen och det gör att det kan bli lite extra värt att spendera tid hos dem. En lojal spelare uppskattas av de allra flesta pokersiter och ska då också belönas, enligt oss!

När vi kikade runt lite i poker-avdelningen på Bet365 poker hittade vi en hel del olika typer av spelet. Vi såg några av de vanligare varianterna och några av de som inte spelas lika ofta. Än en gång passar det för en uppsjö av spelare, även att det verkar vara mest riktat till rekreationsspelaren.

Utveckling

Vi ser inte överdrivet mycket som tyder på att det är fokus på high rollers och mer tävlingsinriktade spelare. Däremot skymtade vi verktyg för att utveckla sitt spel, så som statistik och andra hjälpmedel. Det är superbra för den som vill utvecklas i sitt spel och verkligen avancera upp i nivåer. Vill du hellre spela lite för att det är kul så är detta självklart möjligt!

Den som varit inne och spelat tidigare har sett hur mycket spelborden och rummen har förändrats. Bet365 verkar vara noga med att det ska vara tilltalande till spelarna och de har hitintills ändrat designen lite då och då för att den ska kännas modern och välkomnande. Vi uppskattar förändringarna och hoppas att de kommer fortsätta med detta!

Spela hos <$php print $title; ?> hr Villkor tillämpas